Sunday 4 January 2015

{Testimoni} Perubahan Positif Pesakit Kanser Selepas Mengamalkan Vivix


Bagaimana VIVIX boleh membantu?
Kandungan utama dalam VIVIX adalah RESVERATROL yang merupakan sejenis bahan yang dikeluarkan oleh tumbuhan sebagai pertahanan tumbuhan tersebut daripada penyakit. Kajian menunjukkan bahawa resveratrol boleh bertindak sebagai antioksidan terhebat dan anti inflammatory.
 
Beberapa kajian telah menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu pencegahan penyakit kanser:
  • Menurut laporan dari Annals of the New York Academy of Sciences 2011,beberapa kajian awal menunjukkan bahawa resveratrol mungkin mempunyai kesan anti-kanser.  

  • Dalam satu kajian 2008 pada kultur sel, resveratrol membantu menyekat perkembangan kanser payudara di peringkat awal. Diterbitkan dalam Penyelidikan Pencegahan Kanser, kajian itu mendapati bahawa resveratrol membantu menghalang estrogen dari bertindak balas dengan molekul DNA dan membentuk sebatian yang menandakan permulaan pembentukan sel kanser.

  • Menurut laporan yang diterbitkan pada 2007 oleh  Biologi Kanser & Terapi. Penulis laporan itu mendapati bahawa resveratrol muncul untuk menjejaskan semua peringkat karsinogenesis (di mana sel-sel normal berubah menjadi sel-sel kanser).

  • Diterbitkan dalam jurnal Karsinogenesis, satu lagi kajian tahun 2008 menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu mencegah kanser prostat (mungkin disebabkan oleh kesannya terhadap hormon seks lelaki yang dipanggil androgen).
 Antara testimoni dari mereka-mereka yang mengambil Vivix untuk membantu penyakit kanser dicegah.


En Law Chu Hian penghidap kanser selama 8 tahun dan telah bebas dari kanser sekarang setelah mengamalkan Vivix.





Testimoni Vivix: Kanser payudara
Mama pernah menghidap breast cancer sejak tahun 2009. Initially was told it was Stage 2. Mama dah underwent operation, 6 cycles of chemotherapy, 25 cycles of radiotherapy. However after further investigation, mama sebenarnya dah Stage 4. Cancer dah merebak ke tulang belakang. Tapi dah takde further treatment subsequently. So, mama memang selalu ada sakit tulang on and off.
Lepas tu saya dapat tahu pasal VIVIX. Setelah mentela'ah kandungan VIVIX and how it works - memperbaiki dan melindungi DNA sel2 badan, dan memberi tenaga pada sel2 dalam normal daily repairing process.
Alhamdulillah.. mama menunjukkan kesan yang sangat positif selepas pengambilan setengah botol VIVIX. Mama lebih bertenaga dan sihat, sakit tulang pun dah hilang.Bukan itu sahaja, pasu-pasu bunga kat rumah pun banyak Mama angkat-alih merata tempat. Seronoknya tengok Mama sihat dan happy
 kredit: mauceriasokmo.blogsport
  
TESTIMONI DARI USA:
 Kanser Otak Kanak-kanak

Kisah benar ni datangnya dari website Shaklee Independent Distributor dari US, Caroline.
Diceritakan semula dari sini, BigSmileZone
Ceritanya bermula pada November 2006 bila seorang kanak-kanak, Megan yang berumur 7 tahun disahkan menghidap kanser otak. Dan setahun kemudian keadaan jadi makin teruk walaupun Megan dah melalui rawatan susulan termasuk kemoterapi.
Tak lama lepas tu, ibu bapa Megan mula mencuba Shaklee sebagai makanan tambahan Megan. Bermula dengan Nutriferon dan Vitalea For Child, Megan mula menunjukkan perubahan positif. Apabila VIVIX diperkenalkan oleh Shaklee, Megan mula diberi satu sudu teh Vivix setiap hari. Kesihatan Megan bertambah baik dan menunjukkan kemajuan yang luar biasa sejak itu.

Sebelum ni, pakar perubatan dah sahkan, tumor Megan tidak mengecut walaupun dah melalui Kemoterapi. Tapi setelah konsisten mengamalkan Vivix, Nutriferon dan Vitalea for Kids ... doktor pakar sendiri terkejut kerana tumor dalam otak Megan hampir 100% hilang.
 kredit: mauceriasokmo.blogsport

Alhamdulillah....segala penyakit sememangnya datang dari Allah, tapi mencegah lebih baik dari merawat. Usaha dengan supplement juga banyak membantu untuk masalah penyakit kanser ini.

Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk ini, boleh hubungi saya MamaLeen melalui sms/whatsapp/telegram 019 2691158 atau boleh pm di FB page saya Mamaleensihat

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
COD: Putrajaya, Bangi & Kajang
Sila hubungi saya segera:

Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai produk ini, boleh 

PM FB Page: mamaleensihat
sms/whatsapp/ Telegram : 019 2691158
Email : mamaleensihat@gmail.com

0 comments: