Tuesday 5 May 2015

{My Story} Terlajak Subur??? Penangan GLA Shaklee

Hahahaha....tajuk tak tahan. Macam mana boleh terlajak subur pun saya tak tahu. Nie lah rezeki Allah...setiap apa yang dia beri tu semuanya ada hikmahnya.

Tapi rasa memang macam tak percaya pun ada, hehehehe. dah 2kali test still positif, apa nak dikato... redha dengan rezeki Allah. (^_^) Syukur Alhamdulillah....

Ammar baru jer masuk 8 bulan, tapi Insyallah hujung tahun dia plak dapat 'adik' baru. Kali nie memang saya terpaksa lah amik cuti yang agak lama. Sebab kali nie hamil rapat plak dengan no3. Hehehehe.....terlajak subur ler katakan, Akibat penangan GLA Shaklee dok amalkan hari-hari, boleh sangkut plak kali nie. Alhamdulillah....

Shaklee nie pun ada cadagan Set Kesuburan untuk pasangan suami isteri. Nak tahu mengenai produk lebih lanjut. Bleh hubungi no di bawah yea. 

Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk ini atau ada pertanyaan mengenai produk ini, boleh hubungi saya Mamaleen melalui sms/whatsapp/telegram di 019 2691158. ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
COD: Putrajaya, Bangi & Kajang
Sila hubungi saya segera:

Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai produk ini, boleh 

PM FB Page: mamaleensihat
sms/whatsapp/ Telegram : 019 2691158
Email : mamaleensihat@gmail.com


0 comments: