Friday, 6 September 2013

{Produk Promo} SEPTEMBER 2013 CoQHEALTH SHAKLEE BUY 6 FREE 1!!!

Assalam, hai korang semua apa kabar?

Sori lambat tol nak update blog nie, sebab seminggu dua nie saya amat sibuk dengan kerja-kerja di pejabat. Banyak sangat nak kena buat & penyakit stress mulalah datang, terpaksa ler daku telan 2biji B com untuk elakkan stress lelama. hehehehe....



Ok, berbalik pada tajuk yang dah saya tepekkan kat atas tu bulan nie promo CoQ10 / CoqHEALTH. Bagi yang belum tahu or kenal produk nie, ini adalah produk terbaru yang Shaklee lancarkan pada JUn 2013 yang lalu. Produk nie sesuai untuk mereka yang mengalami kesihatan jantung yang lemah atau sakit jantung. Selain tu ia juga bagus untuk kesihatan kulit kita sebab ia mengandungi Vitamin E & Teh hijau.

Ok, sebelum saya kenalkan produk CoQ10 tu, nak cerita sikit macam mana terjadinya sakit jantung atau kejadian mati mengejut akibat dari serangan sakit jantung? haaa....korang jangan pandang remeh tau, sekarang yang mati mengejut tu semua berpunca dari jantung. Majoriti muda-muda lagi, jangan ingat sakit jantung orang-orang tua je. hehehehe....

Meh saya tunjukkan macam mana salur darah yang menyalurkan darah serta oksigen boleh tersumbat?



Haaaa......salur darah ke jantung tu tersumbat sebab banyak sangat kolestrol or lemak yang bertepek pada salur darah tu. Cuba korang bayangkan longkang yang kat umah kita tu hari-hari sisa-sisa makan lalu situ lepas sebulan kalu tak dibersihkan apa jadi? Pasti lemak-lemak dari sisa-sisa makanan tu melekat di tepi-tepi longkang tu kan. Kalau langsung korang tak buat peduli sampai setahun lelama longkang jadi sempit lah kan, air nak lalu pun tak boleh. Macam tu juga lah dengan jantung kita nie, korang makan main sental je semua. Bukan kira berlemak ke, kolestrol tinggi ke, kalori tinggi ke, janji perut kenyang sudah kan? hehehehe.... So kalu dah rasa sakit-sakit dada, sesak-sesak nafas better korang buat lah langkah-langkah pencegahan dari awal..... kesian tau muda-muda lum khawin dah sakit jantung, camner tu, cer cite...cer cite.... (^_^) hehehehhe...

Dan korang tahu tak kenapa lah penting CoQ10 tu dalam tubuh badan kita? Jom..jom tengok nie.


Haaa...nak dapatkan 5.8mg CoQ10 tu korang perlu makan seperti yang dinyatakan pada gambar di atas. Yang tu diaorang kira sebelum dimasak semua bagai....kalu dah masak plak agak-agak korang ada tak lagi kandungan CoQ10 tu? Ala...korang memang tak kisah CoQ10 ke, ten-ten ker apa ker yang ada janji korang makan kenyang kan? betul tak? So dari sebelum nie tak kisah sekarang kenalah amik kisah sebab penyakit jantung nie pembunuh no 1 negara. Pembunuh senyap tau...ada gak mengejut je. Uishhhh korang tak takut ker?

Cer tengok carta nie... semakin meningkat umur kita semakin berkurangan CoQ10 dalam tubuh badan kita. Maka semakin meningkat umur kita semakin kita perlukan lebih lagi CoQ10 dalam tubuh badan kita.

Cer korang (yang masih ada ibu ayah) renung muka mereka tu...apa yang korang dah buat untuk kebaikan mereka? Nak balas jasa mereka sampi bila-bila kita tak mampu, sekurang-kurangnya kita berikan mereka sesuatu yang dapat mengembirakan mereka, kesihatan mereka jadi lebih baik. Korang tak nak ker? Jangan mereka dah tak de baru ler nak menyesal....tak guna dah nak oittt....

Ok lah, stop dulu sampai di sini. mata den dah kuyu jer. hahaha... next entry saya cite kan apa lagi kebaikan CoQ10 nie. So sabar naaa.... (^_^)

-----------------------------------------------------------------------------



* Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan.
Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.



Shaklee Indipendent Distributor {ID 867126}
0192691158 | FB mamaleensihat | leenbie_4774@yahoo.com.my







Continue Reading