Thursday 7 May 2015

{My Story} Wellness Workshop Bersama S2UFamilies & Shaklee Malaysia

Cuti panjang minggu lepas menghadirkan diri ke Wellnes Workshop anjuran S2UFamilies bersama Shaklee Malaysia. Program yang berlangsung selama 2 hari di Palm Garden Resort Putrajaya itu, banyak memberikan pengalaman baru bagi saya. 

Pada hari pertama semua peserta berpuasa dari malam sebelumnya dan ambil ujian sampel darah untuk menentukan tahap Gluokos serta kolestrol dalam darah. Juga diambil tekanan darah setiap peserta. Bukan saja itu, peserta juga diberikan tunjuk ajar bahagimana menggunakan Avometer. Selain itu, peserta juga diberikan peluang mengunakan KARADA mesin untuk mengukur berat, kandungan lemak, BMI serta usia badan sendiri yang sebenar. Hahahaha...bab nie memang ramai yang fail, sebab ramai gak yang tua dari usia sebenar. Haaa...best tau. Ada yang usia dah 30an tapi body age baru 20an, best kan sihat dan cergas. Ada gak usia 20an tapi Body age dah 50tahun. Makkkk...aiiii baru tersedar diri kan. hehehehe. Kena amalkan pemakanan sihat dan cara hidup lebih sihat. 

Selain itu, demo produk yang telah ditunjukkan oleh pegawai zat makanan dari Shaklee Malaysia mengenai produk-produk Shaklee serta tatacara penggunaan dengan betul. Melihat perbezaan produk Shaklee dengan produk lain.

Hari kedua workshop nie berjalan lancar dengan sesi penyampaian sijil serta slot dari Mr. Kelmen,  Vice President Marketing Shaklee Malaysia yang menerangkan mengenai YES Program yang berlangsung bermula Mei ini. Banyak insentif-insentif yang Shaklee ingin berikan. Juga pendaftaran keahlian baru akan dapat PERCUMA Vitalea yang berharga lebih kurang RM90 sebotol hanya dengan pembelian produk Shaklee. Banyak sangat lagi yang Shaklee tawarkan. Nak tahu lebih lanjut boleh hubungi saya ok. (^_^) Jom kita tengok gambar aktiviti sepanjang dua hari program ini berjalan.









Banyak lagi gambarnya...cukup dulu untuk kali ini. (^_^), Jika ada yang berminat ingin menyertai keluarga besar kami bersama Shaklee. Anda di alu-alukan, Jana income secara part time atau fulltime sambil menjalinkan ukhwah sesama kita. Segala tunjuk ajar dan ilmu diberikan dan dibimbing bersama....

Jika anda berminat boleh terus hubungi saya Mamaleen melalui sms/wp/telegram/Line 019 2691158.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
COD: Putrajaya, Bangi & Kajang
Sila hubungi saya segera:

Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai produk ini, boleh 

PM FB Page: mamaleensihat
sms/whatsapp/ Telegram : 019 2691158
Email : mamaleensihat@gmail.com




0 comments: