Thursday 6 September 2018

SHAKLEE EFFECT: Detox dan Diet Secara Sihat - Mamaleenshop

Assalamualaikum 
Saya Siti Zaharul Nadia Binti Zainal. Umur 27tahun sudah berkahwin dan anak seorang!

Saya mula kenal Shaklee bila saya bersalin czer. Saya ambil Vit C, Vit B & Vit E..sebab ngadu sakit pinggang dan rasa lemah badan.. masa mula2 makan..  Mmg serius rasa lah.. niat nya nak baik kan luka dan parut bersalin..tetiba muka plak tercantik hilang binting2 hitam.. suami pun perasan..hehe.. tp jujur saya tak konsisten.. on off makan..tak bape nak yakin lg..haha..

Then..lepas setahun gitu..rasa cam nak taubat kurus kan..sebab berat dah sampai nak 65kg gitu. 

So decide nak amik ESP sebagai meal replacement (makanan gantian). Sambil buat *Detox Shaklee Ways*!

Seriuss syukur sangat kenal shaklee..sebab dia bukan sahaja bantu kita dr produk.. malah dia juga guide kita cara terbaik untuk jaga kesihatan seperti "DETOX 7days SHAKLEE WAYS" 

Alhamdulillah..setelah Detox & Diet Seimbang.. berat saya sekarang dah 55kg!  Saya turun 9kg dalam masa 2 bulan sahaja.. Alhamdulillah..

Syukur sekarang serius sangat2 rasa lebih selesa dan yakin dengan Shaklee.!
SHAKLEE EFFECT: Detox dan Diet Secara Sihat - Mamaleenshop


0 comments: