Sunday 27 October 2013

Inspirasi Jutawan - Sesi Aura Magic Jutawan di Ipoh.

Assalammualaikum....

Hai korang apa khabar? hari nie saya nak share sikit pasal hujung minggu lepas saya menyertai Sesi Aura Magic Jutawan di Ipoh. Jangan ingin Aura MAgic nie ilmu hitam plak. hahahhaha....

Apa yang saya nak sharekan sesi nie memang best dan membuatkan saya rasa lebih teruja dan yakin dengan apa yang telah saya lakukan sekarang ini bersama Shaklee. Seramai 13 orang Master & Presidental Master menyertai Sesi ini untuk mereka kongsikan mengenai pengalamn mereka bersama Shaklee, dari zero to Hero, bermulanya dari bawah sehingga mereka berjaya dan dari income 2,3 angka sehingga sekarang sudah mencecah income 5, 6 angka. Semuanya tidak mustahil jika kita percaya dan yakin apa yang kita lakukan.

Banyak tips yang mereka kongsikan, pengalaman mereka bagaimana berjumpa dan bermula dengan Shaklee. Ilmu dan tips yang mereka kongsikan banyak memberikan saya panduan serta membuka minda saya ke arah yang lebih positif. Sekurang-kurangnya banyak yang dapat saya belajar dari apa yang mereka kongsi.

Jom saya kongsikan sedikit gambar sepanjang majlis ini berlangsung. Kira-kira lebih 400orang yang menghadiri majlis ini. Wow! group jutawan memang hebat!...

Barisan Master-master Group Jutawan yang hebat-hebat.




Kek Ladang Epal yang sangat sedap! (^_^)

Bersama Master Iffah

Bersama Presidental Master Cery




Anda ingin menjadi sebahagian keluarga besar Group Jutawan di bawah naugan Pm Cery? Jom sertai kami, kami sedia membantu anda untuk sihat bersama Shaklee, disamping dapat membantu anda menjana income secara partime atau fulltime. Yang penting ada semangat untuk berusaha dan yakin untuk berjaya, juga tidak kenal erti putus asa. Carilah mana-mana perniagaan yang ingin anda ceburi dan mulakan hanya dengan bermodalkan RM75 @ RM0 tapi mendapat keuntungan berlipat-lipat kali ganda. Semuanya hanya dengan Shaklee, Saya bersyukur kerana saya bersama Shaklee di dalam Group Jutawan yang mempunyai Leader-leader hebat yang tidak pernah kedekut ilmu dan sentiasa membincangkan dan mengajar kami tentang bagaimana untuk berjaya. Anda semua juga boleh....

SEkian, untuk kali ini.... saya akan sharekan pula nanti sesi aura magic jutawan di Melaka ok. Tuunggguuuuu.......... (^_^)

#mamaleenhidupuntukterusmemberi#





0 comments: