Thursday 31 May 2018

SEGALANYA BERUBAH DARI SAIZ 4XL KE SAIZ 2XL

SEGALANYA BERUBAH DARI SAIZ 4XL KE SAIZ 2XL
Perkongsian dari seorang sahabat yang berceritakan pengalaman  dia berjaga detox dan kurangkan berat badan dengan mengamalkan produk Shaklee secara konsisten. Pada awalnya ambil suplement atas sebab mengalami masalah PCOS. Tetapi dia berjaya mengurangkan masalah berat vadan yang telah lama di alaminya.

Jom baca perkongsian beliau.


Assalamualaikum dan Ramadhan kareem semua. Nama saya Haniza boleh panggil Niza.saya duduk di Senawang. 

Hari ini turn niza sharing tentang shaklee effect yang niza dapat, Salah satu shaklee effect Niza ialah Cinch, Omega, GLA, Lecithin, Alfafa dan Heblax

Sebelum ni Niza seorang yang suka makan pantang jumpe lah orang kate. Selepas Niza berkahwin dapat pasangan pun suka makan. 

Jadinya berat makin bertambah2 sampai 115kg. Bayangkan saiz baju semua kena tukar. Badan dah semakin bambam dengan masalah period problem sebab Niza nie pesakit PCOS.


Akhirnya niza di cadangkan oleh mak shaklee niza supaya turunkan berat badan dan detox. Niza ikut program detox dan membuahkan hasil. Memang terbaik sebab nya berat nNiza dari 113kg sekarang berat Niza 85kg. Alhamdulillah dengan shaklee berat Niza boleh maintan.


Doakan Niza dikurniakan zuriat dan sentiasa istiqamah untuk detox lagi untuk dapatkan berat badan sampai 60kg amin...
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Siapa sangkakan, jika usaha dan niat kita nak turunkan berat badan untuk badan lebih sihat. Insyallah pastikan akan membuahkan hasil yang tidak dijangka.

Untuk dapatkan produk serta keterangan lanjut, boleh whatsapp Kak Leen hokey. www.wasap.my/60192691158 




0 comments: