Thursday 11 December 2014

{Info Sihat} Vitamin C & Vitamin E Untuk Kecantikan Kulit Dari Dalam

Kalu cakap pasal Vitamin E & Vitamin C, tentu orang lebih percaya bahawa kedua-dua vitamin ini mampu membuatkan kulit anda lebih cantik, licin dan berseri.


Pernah dengar ramai artis-artis yang sanggup cucuk vitamin C untuk kecantikan yang lebih menyerlah? Apa yang hebat sangat vitamin C nie. 

Ha, kalu nak tahu, vitamin C ini juga memberikan peranan penting dalam pembentukan kolagen untuk tubuh badan kita. Vitanin C juga bertindak sebagai antinoksidan yang menghasilkan kolagen membantu memelihara kulit, kuku, rambut dan retina

Macam mana pula dengan vitamin E? Fungsi vitamin E nie ialah sebagai anti oksidan yang penting dalam pencegahan kanser dan penyakit kardiovaskular. Ia memperbaiki peredaran darah, yang mana perlu untuk memperbaiki tisu, dan sangat berguna dalam rawatan "premenstrual syndrome" dan penyakit fibrocystic buah dada. Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, mengurangkan parut yang diakibatkan oleh sesetengah kecederaan, mengurangkan tekanan darah, membantu dalam pencegahan penyakit katarak, meningkatkan prestasi atlit, dan mengendurkan otot kaki dari kekejangan.



Semua kecantikan yang kita inginkan datangnya dari tubuh badan yang sihat. Pengambilan Vitamin C dan juga Vitamin E sebagai supplement tambahan untuk memenuhi keperluan vitamin-vitamin di dalam tubuh badan kita. Walaupun pemakanan seharian kita ambil secara yang seimbang dan berkhasiat tetapi berapa banyak kandungan vitamin yang masih kurang belum anda ketahui. Sebagai alternatifnya, vitamin-vitamin ini sangat membantu. 

Jom dapatkan sekarang vitamin-vitamin untuk keperluan kulit anda untuk lebih sihat dan kelihatan wajah yang lebih cantik. (^_^)


Nak dapatkan Produk ini? Anda boleh sms/ wp/ telegram Mamaleen 019 2691158
Jangan lupa untuk dapatkan produk promosi pada bulan ini.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
COD: Putrajaya, Bangi & Kajang
Sila hubungi saya segera:

Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai produk ini, boleh 

PM FB Page: mamaleensihat
sms/whatsapp : 019 2691158
Email : mamaleensihat@gmail.com
 

0 comments: