Thursday 11 December 2014

{Testimoni} SCP Untuk Kulit Lebih Halus, Licin & Gebu.

Sempena promosi tetiba Collagen Powder nie, saya nak share beberapa testimoni pengguna setia Collagen Powder. Semua dah tahu mengenai Shaklee Collagen Powder nie, kalu nak mengenali lebih lanjut Shaklee Collagen Powder boleh klik sini
Ingin saya berkongsi pengalamn saya juga menggunakan Shaklee Collagen Powder nie. Masa mula-mula SCP nie keluar, saya cuba untuk 2 kotak dulu. Tapi kesannya saya rasai belum masuk kotak ke2 pun. Kulit memang terasa licin dan halus jer, mula-mula macam tak caya jer. Kot-kot perasan sendiri. Lepas tu bila dah my hubby yang tegur, katanya kulit saya nampak gebu dan bila rasa lembut jer macam kulit baby. Hahahaha....waaahhh..kembang semangkuk hakak hokey. hehehehe....

Tu pun makan selang sehari. saya tak makan tiap-tiap hari, sebab rasa sayang bebenor nak telan, almaklum mahal tapi memang BERBALOI_BALOI ler. Kalu hari-hari ambil secara konsisten agaknya, macam mana lah kulit jadinya. Waaahhh...ala-ala princess plak tu, yang berjerawat dan berjeragat pun boleh hilang dan parut semakin mengecil. Yang kulit berminyak jadi moist jer, Tona warna kulit menjadi sekata dan cerah. Haaaa....tak payah nak buat plastik surgery bagaikan, nak enjet vitamin C semua. Telan jer SCP nie ha, kalah ratu cantik dunia tau. (^_^) Tak sabar nak memborong Collagen uolls.

Meh, nak share plak testimoni mereka-mereka yang telah mengunakan SCP nie. Tengok cun ker tak, jangan meleleh air mata plak yea. hahaha... 








belum terlambat nak dapatkannya, promosi bulan nie BELI 3 FREE 1. Dapatkan selagi stok masih ada. Lepas nie agak lama nak restok balik, soooo....cepat-cepat sms/ wp/ telegram MamaLeen di 019 2691158. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
COD: Putrajaya, Bangi & Kajang
Sila hubungi saya segera:

Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai produk ini, boleh 

PM FB Page: mamaleensihat
sms/whatsapp : 019 2691158
Email : mamaleensihat@gmail.com




0 comments: