Tuesday 2 September 2014

{My Story} Alhamdulillah...Syukur Bersama 'Orang Baru'

Tanggal 21 Ogos 2014 @ 11.00pm saya selamat melahirkan seorang bayi lelaki seberat 3.26kg. Alhamdulillah....syukur kepada Allah...buat pertama kalinya menyambut kelahiran baby lelaki. Segalanya dipermudahkan... 

Bermulalah sesi berpantang...kalu dulu sibuk mencari produk untuk berpantang. Macam-macam saya servey untuk produk berpantang. Alhamdulillah...sekarang tak perlu membazir banyak duit beli set-set berpantang. Saya amalkan apa yang telah sekian lama saya ambil iaitu suplement Shaklee. Sepanjang hamil pun memang saya mengamalkan suplement Shaklee nie sehingga lah nak berpantang. Semasa proses melahirkan segalanya dipermudahkan. 3kali teran dah selamat melahirkan baby. Memang terasa lain dari sebelum ini. Masa hari nak bersalin waktu pagi dah terasa contraction sikit-sikit. Tapi malas nak layan sangat. Sebelah petang boleh pergi postage suplement dan jalan-jalan makan lagi. Hehehehe....

Alhamdulillah...syukur sangat-sangat kali nie dipermudahkan bersalin. Rasa badan lebih sihat dan bertenaga. 😊 Mungkin sebab dah lama mengamalkan suplement Shaklee yang banyak membantu dari segi kesihatan saya. 


0 comments: