Friday 2 March 2018

PENJAGAAN KULIT YOUTH KEKAL MUDA, JELITA | Mamaleenshop

PENJAGAAN KULIT YOUTH KEKAL MUDA, JELITA

Selama lebih daripada 60 tahun, kami tidak pernah berhenti membantu anda untuk Hidup Lebih Muda, Lebih Lama dengan menangani penuaan pada tahap selular. Kini, kami menggunakan kejayaan yang sama untuk membantu anda Kekal Muda, Jelita.

PENJAGAAN KULIT YOUTH KEKAL MUDA, JELITA
Dalam usaha kami untuk menghasilkan revolusi YOUTH Complex, kami telah menemui sesuatu yang menakjubkan. Wanita bukanlah enggan menerima hakikat bahawa dirinya semakin berusia – mereka sebenarnya enggan mengorbankan pengalaman mereka dengan sebarang benda! Mereka hanya tidak suka melihat diri mereka di dalam cermin yang tidak menunjukkan betapa mudanya mereka rasakan di dalam diri. Itulah yang menjadi inspirasi untuk YOUTH.

Produk penjagaan kulit yang direka untuk memastikan dunia melihat anda sebagaimana anda melihat diri sendiri.

Untuk kekal muda sama seperti apa yang anda rasa, mulakan dari sekarang. Pada masa hadapan, anda tentu akan menghargainya. Janji kami adalah penjagaan kulit YOUTH bukan hanya meningkatkan kesihatan kulit anda secara dramatik, malah ianya 100% dijamin mampu mengubah usia kulit anda menjadi lebih muda. Sememangnya menakjubkan.

MEMADAMKAN SEDEKAD PENUAAN 
Kami tahu bahawa YOUTHComplex akan mengubah bagaimana anda melihat diri sendiri, tetapi bagaimana kami buktikan bahawa kulit anda sememangnya menjadi lebih muda? Dibangunkan secara klinikal oleh pakarpakar kulit bertaraf antarabangsa, Indeks Usia Kulit memberikan cara berasaskan fakta dan klinikal untuk membuktikan kesan YOUTH™ terhadap penampilan dan usia kulit. Keputusannya adalah luar biasa 

Ya. 100% para wanita mempunyai kulit yang kelihatan lebih muda, dengan penambahbaikan hanya dalam 7 hari, dan dengan penggunaan yang berterusan, 2/3 telah mengubah usia kulit mereka kepada sedekad yang lebih muda. 

KEPUTUSAN KLINIKAL TANPA KOMPROMI
YOUTH™ menawarkan produk yang dicipta secara harmoni dengan alam semulajadi malah dibuktikan secara klinikal – memberikan anda keputusan klinikal tanpa kompromi.

Indeks Usia Kulit Dibangunkan secara klinikal oleh pakarpakar kulit bertaraf antarabangsa, Indeks Usia Kulit mengukur kehadiran tandatanda utama penuaan dengan data klinikal yang berasaskan fakta.
  • KEDUTAN KULIT 
  • SAIZ PORI 
  • TONA KULIT 
  • KEANJALAN 
  • TEKSTUR KULIT 
  • HIPERPIGMENTASI 
  • SERI KULIT 
  • KEKENDURAN

Kami telah buktikan yang anda tidak perlu mengorbankan keselamatan dan ketulenan untuk keberkesanan. Kesemua produk kami direka dan dihasilkan tanpa bahan kimia yang merbahaya dan tiada bahan-bahan yang mungkin dipersoalkan seperti produk-produk lain yang memberikan impak kepada anda dan planet kita. 


Kami telah menguji lebih daripada 350 bahan pencemar, racun perosak, dan bendasing pada setiap bahan botanikal baru, sebanyak 3 kali ganda berbanding dengan yang diperlukan. Malah, kami telah menjalankan lebih daripada 100,000 ujian kualiti setiap tahun untuk memastikan yang produk kami selamat. 

Kami sentiasa mengutamakan Bumi – kami adalah syarikat yang pertama dalam dunia yang telah berjaya menyeimbangi pelepasan karbon supaya tiada jejak karbon yang tertinggal pada planet kita.

SENARAI 1,500 BAHAN YANG KAMI TIDAK GUNAKAN DALAM FORMULASI ADALAH TERLALU PANJANG UNTUK DISENARAIKAN. INILAH SEBAHAGIAN DARIPADANYA:

Lauril Sulfat/Laureth Sulfat 
Pewangi Sintetik 
Paraben 
Pengawet Formaldehid
Pengawet Lain 
Minyak Mineral/Paraffin/Petrolatum
Biji mikro (Plastik Mikro) 
EDTA 
Ethanolamines (MEA/DEA/TEA) 
Pelindung Matahari Kimia 
Benzofenon 
Phthalates 
Cyclosilicone 
Sebatian ammonium kuartener 
Quaternium-15 
Hydroquinone 
Pewarna Sintetik 
Bahan-bahan dari haiwan 
Lanolin 
PEGs 
Propylene glycol 
Logam Berat 
Merkuri 
Perak & Garam 
Garam Barium 
Pelarut Toluene 
Bahan Dorong Chlorofluorocarbon 
Sebatian berfluorin 
Tar Arang 
Talkum Gandum (Gluten)

• 100% vegan. • Bahan semulajadi. • Bebas kekejaman

KUASA BOTANIKAL
YOUTH™ adalah sebuah revolusi. Dengan lapan paten dan paten-diproses, setiap produk YOUTH diformulasi secara spesifik untuk menangani pelbagai faktor penuaan, samada ianya cara hidup anda, kerosakan persekitaran, atau penuaan semulajadi.



  • MUSCADINE GRAPE Polifenol Muscadine Grape yang dalam proses patent melindungi dan memperbaiki DNA sel dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin.
  • LOTUS JAPONICUS YOUTH Complex yang dalam proses paten, digabungkan dengan Lotus Japonicus, mengaktifkan protein youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin. YOUTH Complex dihasilkan bersama dengan Lotus Japonicus dan Schisandra Chinensis Fruit Extract, yang membekalkan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit anda secara berstruktur.
  • APPLE STEM CELL EXTRACT Kajian menunjukkan bahawa Apple Stem Cell Extract mengaktifkan dan mempercepat pembaharuan sel kulit untuk kulit kelihatan lebih muda. Ia juga mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit anda kelihatan lebih berseri dan lembut, lebih lama.
  • SCHISANDRA CHINENSIS FRUIT EXTRACT Secara tradisionalnya, herba ini digunakan di China, Jepun dan Korea untuk melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit, Schisandra Chinensis Fruit Extract menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan antioksidan.
  • VITAL REPAIR+® COMPLEX Vital Repair Complex+® yang mempunyai pelbagai paten memberikan nutrien anti oksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat.






0 comments: