Thursday 12 July 2018

SHAKLEE EFFECT - SET RESDUNG DAN HERBLAX MENYELESAIKAN MASALAH RESDUNG DAN SEMBELIT

Saya Dyla. Berasal dari Kuala Nerang, Kedah. 25. Single. Bekerja. 

Kisah saya dengan Shaklee bermula dengan Set resdung Shaklee ( Alfalfa , Vitamin C & B complex ). Tapi masa first time guna belum lg jadi SID just beli kt kwn ja. Masa ni masih study lg third year. 

Kenapa set resdung? Sebab sy rs masalah resdung yg sy hadapi sangat teruk. Alahan sy sangat teruk. Memang tak boleh langsung mkn seafood n etc. dan alahan dgn habuk jugak. bila terdedah dgn habuk mesti muka naik jerawat bnyak n mesti asyik bersin.
Pagi2 ja mula la bersin...Selain tu,saya juga kerap selsema. Sebulan msti selsema 2 @ 3 kali.Yg paling x tahan, hidung gatai merenyam...merenyut ja kt hidung..mcm nk garu ngn garpu ja..
Dan sy juga slalu sakit kepala. every sem at least sekali mesti akan g clinic kt campus tu hahaa. antibody xkuat kot. bila g clinic mesti dpt ubat antibiotic tu bnyak giler. 
Alhamdulillah...setelah amalkan set resdung shaklee, bersin di pagi hari dh berkurang, dh jarang selsema & hidung dh  x gatai merenyam. Yeay..X payah garu dgn garpu dh. Sakit kepala pn dh kurang. Jerawat pn hilang. No more ubat antibiotic just amek vit c shaklee jeww huhuu.

Selain dr masalah resdung , sy jg ada masalah sembelit. 4 @ 5 hari baru nk membuang. Bila membuang, sakit ya amat...Kadang2 takut plk nk membuang.Saya amalkan HERBALAX...makan 4 biji sebelum tidur. Bila dh amalkan HERBALAX, senang je nk membuang. 

Set resdung & sembelit Shaklee memang antara yang terbaik baik saya. Sekarang saya adalah pengguna setia dan akan sentiasa konsisten dengan set ni. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Untuk dapatkan maklumat lanjut mengenai produk seperti diatas, boleh terus whatsapp Kak Leen hokey.

Klik di SINI untuk Whatsapp

0 comments: