Wednesday 23 May 2018

AKHIRNYA MULUT BENGKAK, MATA BENGKAK AKIBAT ALERGIK SEAFOOD SEMAKIN REDA... : Mamaleenshop

AKHIRNYA MULUT BENGKAK, MATA BENGKAK AKIBAT ALERGIK SEAFOOD SEMAKIN REDA.

MULUT BENGKAK, MATA BENGKAK, ALERGIK SEAFOOD AKHIRNYA SELESAI DENGAN ALFALFA & VITA C SHAKLEE !

Sy dulu dengar ja shaklee saya memang ingat dalam kepala otak ni Shaklee memang mahal. Memang tak mampu aih...Org kaya ja makan...

Tapi bila saya bekerja 12 jam ni kilang kan penat keja bukan macam keja office hour balik on time. Badan jangan dikata, memang penat gila.

Balik pulak dengan anak lagi. Walaupun dah berkahwin anak sorang komitmen tu memang banyak dengan tempat kerja stress dengan output barangnya. Kira badan penat la dipendek kan cita.

Saya bukak facebook. Kira Mak Shaklee saya la dok post-post pasal Shaklee, first tu tengok ja dulu. Yela kita ni keja duit nak kena banyak kena save. First trial ESP masa tu tak berapa jatuh cinta lagi la.

Lama jugak saya konsisten makan. Pastu terasa macam nak masuk ahli sebab harga murah kan dari biasa so saya masuk bawah mak Shaklee saya. 

Dah sekian lama makan dan amalkan, teringin plak nak cuba product Shaklee lain plak yang ada jual tu. Saya cuba la vitamin C.

Pastu lama sikit, Saya ni hantu penyakit.

Tau tak saya ni alergik la sangat tak tau nak cakaplah. Tak boleh makan seafood tapi makan jugak. Mau tak suka, makan sedappp. Sayang kalau tak makan Bila sakit tu dia mulut ni bjuehhh org perak tau la. Mulut bengkak mata bengkak Seriously !!

Saya cuba Alfafa pagi tu petang tu saya boleh keja macam biasa memandangkan malam pastu pagi tu makan jugak seafood mau tak mau sebelum nak tidur.

Makan mau tau la naik muka macam mana memang sakit saya cari inisiatif sendiri saya ada standby Alfafa tu dalam peti ais yang mak mentua punya saya amik telan pastu tempek vit E Shaklee penuh 1 muka.

Tawakal ja saya ni memang liat nak MC. Sejak jadi pengguna tegar product shaklee ni. Nk pergi klinik jauh sangat lagi pun sy mengantuk keja night shift. Baik tidur dari pergi klinik bertapa lama nak tunggu doktor panggil pun. So tidur pas tidur alhamdulillah memang ok boleh pergi kerja macam sedia kala.

Before ni pun saya memang hantu MC pergi kerja ja kerap demam tak larat. Sampai la saya try Alfafa. Seminggu konsisten Alfafa alhamdulilah. Saya boleh gelak bekerja macam biasa.

Sebab sebelum ni demam saya manja sikit dok atas kerusi ja.

Sampai member-member pun suruh cek doktor tapi kata ok ja takda apa-apa.
Ada member saya sorang dia kata cuba try cuci product apa-apa cuci usus hang ni. So saya pun search google kira cari inisiatif sendiri la.

Sebab tak yakin lagi dengan ubat sebab terbaca artikel ubat ni tak elok tuk badan. Mak Shaklee dan tok Shaklee ada bagi fungsi-fungsi produk, so kaji punya kaji last-last ambil Alfafa ja makan hari-hari.

Alhamdulilah nampak Shaklee effect tu tak mudah serang penyakit dan ramai yang tanya makan apa nurul dengan bangga cakap makan Shaklee la..
Alhamdulillah...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Untuk keterangan lanjut dan pertanyaan mengenai produk yang sesuai untuk masalah awak, boleh terus wasap Kak Leen di www.wasap.my/60192691158 

0 comments: