Thursday 10 July 2014

{Program Shaklee} Bengkel Nutrisi Shaklee

Assalammualaikum & Salam Sejahtera....
Hai apa khabar semua, korang sihat ker? Alhamdulillah....harap semuanya sihat-sihat.
Hari nie nak share dengan korang pasal Bengkel Nutrisi Shaklee yang memang best.
Apa yang saya dapat dari bengkel tersebut? Macam-macam ilmu mengenai Nutrisi yang terdapat pada setiap vitamin-vitamin Shaklee.
Kali nie Shaklee buat di Berjaya Time Square Hotel, menempatkan lebih kurang 400 orang peserta.

Memang ramai ooo....banyak ilmu yang dapat mengenai produk Shaklee nie. Kandungannya, khasiatnya, cara pengambilannya, macam-macam lagi lah yang dapat belajar. Dan yang paling best, mereka kongsikan mengenai produk terbaru yang bakal lunching pada 7 Jun 2014 iaitu PHYTOCOL-ST. Ia sangat disyorkan bagi mereka yang ingin mengurangkan risiko kolestrol tinggi di dalam salur darah. Haa...yang mana kolestrol tinggi tu boleh lah cuba produk baru dari Shaklee nie.

ok, nanti next entry saya sharekan mengenai produk PHYTOCOL-ST nie ok.
ok, nak share dengan anda semua sepanjang berada dalam bengkel tersebut. Dan paling best bila anak-anak buah Shaklee saya pun join sama. Tak rugi join bengkel nutrisi nie, sebab terlalu banyak ilmu yang dapat. Lebih-lebih lagi kite mengenali produk sendiri dan lebih jatuh cinta. Hehhehehe....
 
 





-------------------------------------------------------------------------------------------
Anda berminat nak join ahli Group kami & Menjadi sebahagian daripada keluarga Jutawan Shaklee kami?

Banyak ilmu dan panduan yang akan kami tunjukkan. Kami hanya perlukan mereka yang benar-benar cekal hati serta keinginan untuk berusaha menambah pendapatan sampingan. Kami akan bantu jika anda ada matlamat dan usaha. Insyallah...telah ramai antara kami menjadi Jutawan Muslimah yang berjaya dengan income 4, 5, 6 & 7 angka. Kami percaya anda semua pasti boleh, hanya dengan satu TINDAKAN yang akan merubah diri anda menjadi lebih baik.

Bagaimana hendak menjadi ahli Shaklee secara Free?
pm FB page mamaleensihat
sms@whatsapp 019 2691158
Email: mamaleensihat@gmail.com

0 comments: