Tuesday 7 October 2014

{My Story} Apa Ada Dalam Beg Mama?

Alahai...nak cite pasal apa yang ada dalam handbeg plak. Haaa....kalu zaman anak-anak dara dulu tu handbeg kecik jer yea dak, apa jer yang ada. dompet, handphone, bedak, lipstik, tisu, minyak wangi small botol tu. Ermmm.. tu jer lah rasanya kan...

Tapi...bila dah bergelar ibu nie, kalu boleh handbeg mesti besar. Sebab nak isi macam-macam dalam tu. Dan...isi kandungannya juga dah berubah, hahahaha....betul tak? Haa...ibu-ibu di luar sana cuba check apa yang anda bawak kalu jejalan. Ada gak yang ibu-ibu dah malas nak bawa handbeg sebab dah ada handbeg 'Original' dok kiri or kanan or depan. hahahaha.... Yelah, kalu dah dukung anak tu, apa lah makna handbeg lagi yea dak... (^_^) dah tak penting dah semua tu. hehehe.

Jom saya nak sharekan apa yang akan saya bawa dalam handbeg besar gedabak saya nie. hehehehe.....

Yang nie biasanya ada dalam beg saya, kalu nak cepat tak sempat nak kemas beg pampes anak-anak, saya akan masukkan aje 2,3 keping pampes dan juga tisu basah. Untuk jejalan dekat-dekat lah. Ok tu jer yang ada dalam beg saya. (^_^)

----------------------------------------------------------------------------------------

Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
COD: Putrajaya, Bangi & Kajang
Sila hubungi saya segera:

Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai produk ini, boleh 

PM FB Page: mamaleensihat
sms/whatsapp : 019 2691158
Email : mamaleensihat@gmail.com

0 comments: