Wednesday 1 October 2014

{My Story} Koleksi Buku Bacaan Saya

Ramai tak kekawan yang suka membaca? Bacaan yang macam mana kekawan suka?
Novel ker, Sains fiksyen ker, motivasi ker, keagamaan ker, komik dan sebagainya?

Kalu saya lebih minat kepada motivasi, leadership manage, keagamaan dan novel sekali sekala. Masa zaman anak dara suka lah layan novel sebab ada masa terluang gak kan. Sekarang dah jadi ibu dan bekerja malas dah nak layan novel nie. hehehehe.... Sebab baca novel memang tak boleh nak berhenti, selagi tak habis baca. Nanti kang kerja rumah n anak-anak tak terurus plak. hahahaha....




Nie lah sebahagian koleksi buku-buku bacaan saya. Dah tak muat ruang yang ada. Berangan-angan kalu ada rumah yang besar akan ada satu ruang untuk perpustakaan mini. bestnya kan....hehehehe. Kena masukkan dalam vision board saya. Insyallah....mesti dapat rumah besar dan ruang yang selesa untuk keluarga saya. (^_^)



0 comments: