Friday 21 November 2014

{Produk Shaklee} Kenapa pilih Vitamin C Shaklee

Bila sebut Vitamin C, semua dah terbayang yang Vitamin C nie khas untuk kulit.
Nak kulit cantik, licin, lembap semua ada kaitan dengan Vitamin C. Sebelum tu jom kita berkenalan dengan Vitamin C Shaklee nie atau lebih dikenali sebagai Sustained Release Vitamin C 500mg.

Sustained Release Vita-C adalah pilihan paling tepat yang mampu bertindak sepanjang hari bagi membekalkan semula vitamin C yang hilang daripada tubuh disebabkan oleh aktiviti harian.
Sustained Release Vita-C 500mg dengan rumusan serba semula jadi ini memenuhi keperluan vitamin C tubuh, serta amat penting untuk menyihatkan tulang, gigi, gusi dan seluruh tubuh secara amnya.*
Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

Siapa yang memerlukan Vitamin C nie?

Antara mereka-mereka yang memerlukan vitamin C ialah, perokok, warga tua, ibu hamil, mereka yang menjalani pembedahan, mereka yang selalu mengalami selsema dan demam, ibu yang menyusukan bayi, penghidap kencing manis, mereka yang tinggal bersama perokok, stress dan mereka yang inginkan kulit lebih cantik.


Manfaat Vitamin C
  • Membentuk Kolagen : Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oeh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.
  • Memperbaiki Simptom Pendarahan : Kekurangan vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam di kulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
  • Peningkatan Sistem Imun : Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang banteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, asthma. Juga menyingkatkan waktu pemulihan dan memgurangkan simptom flu dan selsema.
  • Memerangi kanser : Ia adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan menrangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.
  • Mencantikkan Kulit : Ambil Vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
  • Memperbaiki Insomnia : Ia memperbaiki insomnia, stress masalah berkaitan mental seperti keresahan.
  • Mengekalkan kolestrol sihat : Ianya mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah sihat, menghindarkan Arteriosclerosis, Thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan seberal dan skurvi.
Haaa...dah tahukan banyak manfaat Vitamin C nie. Memang banyak di pasaran pelbagai jenis Vitamin C nie, tapi pastikan anda memilih yang semulajadi dan berkesan. Macam Vitamin C Shaklee nie, ia dicipta dengan Sustained Release. Sebab ia akan dilepaskan perlahan-lahan oleh tubuh bila diperlukan saja. Ha! kan jimat tu, tak de lah terbuang bazir jer kan. Vitamin C nie vitamin yang mudah termusnah dan larut air.

Tengoookkkk.....sebiji Sustained Release Vitamin C Shaklee bersamaan dengan 7 biji oren. Sebotol Vitamin C ada 180biji, kalu darabkan dengan 7biji bersamaan dengan 1,260 biji oren semuanya. Sehari perlu ambil sebiji jer, kalu sebotol ada 180 biji, mau tak 6 bulan tahan nya. Adoiiii...jimat betul wei. Sebotol baru RM92.50, sebulan RM15.00 jer, sehari baru pakai RM0.50 jer tau. Kos untuk kulit lebih cantik dan badan lebih sihat. Kalu nak harap sehari makan buah oren segar 7 biji, bleh ker? Kos jer nak beli oren segar yang terbaik dari ladang dah bape RM dah kan. Haaa..jadi lah pengguna yang bijak hokey!. (^_^)
Anda mesti dapatkan Vitamin C Shaklee nie, rugi kalu tak ambil. Nak dapatkannya boleh sms@ wp seperti no tertera di bawah nie. (^_^)
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
COD: Putrajaya, Bangi & Kajang
Sila hubungi saya segera:

Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai produk ini, boleh 

PM FB Page: mamaleensihat
sms/whatsapp : 019 2691158
Email : mamaleensihat@gmail.com

0 comments: