Tuesday 11 November 2014

{Testimoni Produk} Omega Guard Pelbagai Manfaat


Hari nie nak share beberapa testimoni mengenai Omega Guard Shaklee nie. 
Ramai orang tahu Omega bagus untuk perkembangan otak serta minda kita. Tapi berapa ramai yang tidak tahu bahawa Omega juga mampu untuk menghilangkan Asthma dan juga mampu membakar lemak yang berlebihan di dalam badan kita?

Yaa....ianya hanya jika kita mengenali ketulenan Omega yang kita ambil. Pastikan yang anda ambil adalah tulen dan selamat digunakan. Ia bukan datangnya dari lemak ikan.








Itu antara sebahagian testimoni yang saya kongsikan, Kelebihan Omega Guard nie bukan saja untuk perkembangan otak, tapi bleh membantu dalam membakar lemak. Ha! sangat sesuai yang nak buang lemak dan kuruskan badan.

Ada juga testimoni dari anak sendiri. Saya mula mengambil omega masa menyusukan anak yang ke2. Perbezaan sekarang yang ketara ialah, dia lebih cepat bercakap dengan jelas berbanding kakaknya dulu. Tak pelat, dan mudah faham apa yang kita cakap atau bagitahu dengan dia. Banyak bertanya sebab dia nak tahu. rRajin nak membaca walaupun belum tahu mengeja. Anak yang aktif dan Alhamdulillah....jarang anak-anak saya demam. Kalu ada pun ambil masa dalam 2hari atau 3 hari saja. Lepas tu dah ok. 

Pelaburan kita untuk kesihatan anak-anak sebenarnya tidak merugikan pun. Insyallah...kebaikan dari kesihatan mereka memberikan kebahagian kepada kita. 

-----------------------------------------------------------------------------------------

Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
COD: Putrajaya, Bangi & Kajang
Sila hubungi saya segera:

Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai produk ini, boleh 

PM FB Page: mamaleensihat
sms/whatsapp : 019 2691158
Email : mamaleensihat@gmail.com
 

0 comments: