Thursday 15 March 2012

Pertemuan pertama terus jatuh hati.....

Nak tau mcm mne saya mula2 jmpa dgn produk Shaklee nie? ermmm...msti ler ada sebab klu x mase kan kite nk cari produk nie kan. lebih kurang 6 bulan yang lepas saya mengalami 'kemerunduman' ;) susu badan yang teruk sangat. Mase tu baby baru berusia 5bulan, tak tahu aper silap nye dlm mase seminggu susu badan saya sgt2 kurang smpai gase nak nangis. Sebab dh mmg niat dlm hati kalu dapat BF kan baby smpi 6bulan ker 12 bulan dh syukur alhamdulillah.... Bla belek2 FB ternmpak page cite psl mcm mana cara nk perbanyakkan susu serta mengatasi susu merundum. Dari situ bermula lah perkenalan saya dengan kakak Farihah Abu Kasim yang mempunyai page FB & Webpage Surijunior. Dialah yang memperkenalkan produk Shaklee ini kepada saya, dalam tempoh seminggu percubaan ia sgt2 membuahkan hasil. Saya sgt2 teruja dgn produk nie, sbb sblm amik Shaklee sya x penah dpt buat stok EBM, tp lepas amik seminggu tu saya dpt kumpul stok EBM dengan banyak nye... Alhamdulillah....rezeki anak, kata org kalu kite x usaha mne kan nk jmpa jalannya kan. 
Setelah nampak hasilnya, saya pun teruja nk berkongsi bersama2 keluarga tercinta, Emak& Ayah, Adik Beradik serta juga buat rakan2....  ;D  



          * Inilah Set yang saya ambil untuk menambahkan susu badan serta memberikan kesihatan yang baik kepada saya juga anak.



 **Ingin mencuba? boleh hubungi saya di 019 2691158 atau ke FB page MamaLeenSihat atau email ke mamaleensihat@gmail.com



0 comments: