Wednesday 7 January 2015

{Testimoni} Perokok Tegar Mengalah Dengan Vivix???

Bercakap pasal berhenti merokok nie memang payah bagi mereka yang sudah lama menjadi perokok tegar, memang liat nak berhenti. Macam-macam alasan, tak kiralah harga rokok naik pun tetap tak boleh nak berhenti, betul ker? Tu ALASAN jer....nak ngan taknak atas niat hati kita sendiri betul tak. Kalu berdoa + Usaha Insyallah...Allah permudahkan segalanya untuk anda.

Sebelum tu jom kita tengok, apakah akibatnya jika anda seorang perokok tegar. Penyakit ini bukan terjadi pada diri anda sendiri tapi juga mengakibatkan orang disekeliling anda juga terjebak sama. Isshhhh...tak kesian ker kat isteri dan anak-anak? kalu dah tak kesian kat diri sendiri, kesian lah kat anak-anak. 

Rokok mengandungi nikotin. Nikotin merupakan salah satu bahan toksik di dalam rokok yang menyebabkan ketagihan. Nikotin adalah salah satu radikal bebas yang boleh merosakkan DNA di dalam badan.
Dah banyak nasihat serta program yang dilakukan oleh Kementerian Kesihatan untuk membantu perokok-perokok berhenti merokok, jadi anda mestilah berusaha untuk berhenti.

Bagaimana Vivix Shaklee memulihkan DNA seorang perokok tegar?

Secara ringkasnya, Vivix Shaklee bertindak dengan cara memulihkan semula struktur DNA dan seterusnya membantu menghasilkan sel-sel yang lebih sihat. Sel-sel yang telah rosak akan dibaiki. Jika anda seorang perokok yang mengidap kanser, vivix membantu membaiki sel-sel kanser ini dengan cara membaiki struktur DNA sel tersebut.
Bagaimana Vivix Shaklee membantu perokok tegar berhenti merokok?

Dengan pengambilan Vivix Shaklee selama 2 minggu secara berterusan, InshaAllah boleh berhenti merokok untuk selama-lamanya. Vivix Shaklee akan menyebabkan anda secara automatik tidak mahu merokok lagi sebab setiap kali anda merokok, rokok tersebut akan rasa pahit. Ini bermakna sel-sel badan anda sendiri akan menolak rokok secara automatik. Bukan itu sahaja, dengan pengambilan Vivix Shaklee, anda bukan sahaja boleh berhenti merokok, bahkan anda juga akan bertambah berseri dan nampak muda. Kenapa? Sebab Vivix Shaklee merupakan antioksidan yang sangat berkesan untuk membuatkan anda nampak 20 tahun lebih muda. Menarik kan???
TESTIMONI VIVIX UNTUK PEROKOK TEGAR


 Bagaimana? Adakah anda ingin berhenti merokok dengan cara yang lebih sihat dan BONUS nya awet muda? Jom kita bantu diri anda sendiri atau ahli keluarga anda sendiri yang merokok untuk sama-sama berhenti dan jalani gaya hidup yang lebih sihat. Untuk kesihatan yang lebih baik untuk diri sendiri dan keluarga anda.

Jika anda berminat untuk mengentahui lebih lanjut mengenai produk ini atau ada pertanyaan mengenai produk ini, boleh hubungi saya Mamaleen melalui sms/whatsapp/telegram di 019 2691158.

Atau jika anda mempunyai kad kredit @ kad debit, anda boleh terus membuat pembelian terus ke website Shaklee dengan klik link dibawah ini. Dan setelah pembelian dibuat, anda boleh terus mendapatkan konsultasi percuma dari saya. (^_^)
Vivix
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
COD: Putrajaya, Bangi & Kajang
Sila hubungi saya segera:

Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai produk ini, boleh 

PM FB Page: mamaleensihat
sms/whatsapp/ Telegram : 019 2691158
Email : mamaleensihat@gmail.com



0 comments: