Sunday 11 January 2015

{Produk Shaklee} ESP Shaklee Memberikan Manfaat Untuk Ibu Menyusu

Kalu cakap pasal ESP Shaklee, memang HOT Produk lah. Ramai yang gemarkan ESP nie. Tak kira yang nak kulit gebu ker, ibu hamil ker, ibu menyusu ker, yang nak kurus ker, semua suka ESP nie tau. Sebab apa, ia adalah Minuman sumber protien dari soya Non-GMO. Dan yang paling best bagi ibu-ibu yang menyusukan baby, saya sangat syorkan kepada anda untuk mengambil ESP Shaklee ini sebagai minuman protien tambahan anda. Antara manfaat yang telah saya sendiri perolehi ialah;
  • Susu menjadi lebih banyak dan pekat (dapat buat stok EBM dengan banyak)
  • Kulit ibu dan juga bayi lebih halus, putih dan tidak mengalami alergik. (Tahan Lasak)
  • Berat badan ibu boleh cepat turun dan berat badan bayi akan naik dengan lebih baik mengikut peringkat umurnya.
  • Bayi anda akan lebih kenyang dan tidur dengan lena. (Kurang berjaga malam)
  • Kesihatan ibu dan bayi lebih baik dan kurang mengalami masalah kesihatan yang teruk.
Jom saya terangkan serba sedikit pasal ESP nie.


KENAPA ESP NI BEST SANGAT!
  • Sbb PROTEIN ADALAH MAKANAN TERPENTING UNTUK TUBUH MANUSIA. Tubuh badan kita terdiri daripada protein seperti tulang, kulit, rambut, otot-otot, organ-organ, plasma, antibody, enzim, hormone, haemoglobin dan sel-sel. Keseluruhan sel-sel (anggaran jumlahnya 60 trillion) yang membentuk tubuh badan, semua bergantung kepada protein untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu badan yang lama/tua dengan tisu-tisu yang baru, menggantikan tisu-tisu yang rosak/cedera dengan tisu-tisu yang baru.
  • Apa yg best tentang ESP ? Merupakan sumber “Protein Lengkap” dengan 9 amino asid penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan dan sukar diperolehi dari diet seharian. Berasakan tumbuh- tumbuhan (non-GMO soya) yang semulajadi rendah lemak dan bebas kolesterol dan TERBUKTI SECARA KLINIKAL dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya untuk kehidupan yg aktif, di samping membantu mengekalkan kepejalan otot, pemulihan tisu badan dan fungsi enzim dan hormon yang sempurna. ESP juga membantu mengekalkan paras gula yang normal dalam darah. Kandungan lemak dlm ESP sangat minum iaitu (1gm) dan tanpa laktosa di mana kadar penghadaman yang tinggi dan diserap terus ke dalam darah. Dan plg penting tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet, mengandungi 5 vitamin B, 2 mineral dan 8 gram karbohidrat untuk tenaga.
  • Kelebihan ESP dalam menjadikan kulit muka cantik, halus, gebu dan berseri, membantu hilangkan parut jerawat di muka, memberi tenaga berpanjangan, menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih, menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur, cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan. ESP juga menyokong kesihatan imunisasi badan, mengawal paras kolesterol dan menyokong kesihatan jantung dan prostat.
  • Pengambilan ESP bersama suplemen-suplemen lain amat membantu dalam meng'optimum'kan kadar penyerapan nutrien suplemen-suplemen tersebut ke dalam tubuh kita .. senang kata, kesan pengambilan vitamin/mineral akan lebih efektif bersama pengambilan ESP (reason : baca point nombor satu tu semula)
Khasiat & Manfaat Berganda Dengan ESP 
  • ESP menjadikan kulit muka cantik, halus, gebu dan berseri.
  • ESP menganjalkan semula payudara yang kendur dan mengembalikan kecantikannya.
  • ESP membantu penghasilan susu
  • ESP memberi tenaga, badan stamina sihat dan kurang letih
  • ESP menghasilkan susu lebih pekat, kesannya bayi cepat kenyang dan kurang meragam
  • ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu di tahap optimum
  • ESP membuatkan rasa cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan
  • ESP berupaya menhilangkan parut jerawat.
Anda bolek klik TESTIMONI ESP SHAKLEE IBU MENYUSU, untuk tahu lebih lanjut mengenai pengalaman-pengalamn ibu-ibu menyusu yang telah mengamalkan ESP Shaklee dari hamil, berpantang dan sehingga menyusukan bayi mereka.

Jika anda berminat untuk mengentahui lebih lanjut mengenai produk ini atau ada pertanyaan mengenai produk ini, boleh hubungi saya Mamaleen melalui sms/whatsapp/telegram di 019 2691158.

Atau jika anda mempunyai kad kredit @ kad debit, anda boleh terus membuat pembelian ke website Shaklee dengan klik link dibawah ini. Dan setelah pembelian dibuat, anda boleh mendapatkan konsultasi percuma dari saya. (^_^)
ESP Shaklee
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
COD: Putrajaya, Bangi & Kajang
Sila hubungi saya segera:

Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai produk ini, boleh 

PM FB Page: mamaleensihat
sms/whatsapp/ Telegram : 019 2691158
Email : mamaleensihat@gmail.com

0 comments: