Sunday 11 January 2015

{Testimoni} Awet Muda Seawal Usia 25 tahun Dengan Vivix???

Wowww....sape yang taknak nampak muda dari usia sebenar yea dak? Ada orang cari alternatif jalan mudah dengan melakukan pembedahan plastik, nak tutup segala kedut muka tu. Injection Vitamin C, botox lah macam-macam lagi. Tapiiii.....tahu tak, bahawa Vivix Shaklee adalah antara tonik ajaib yang memberikan anda anti penuaan tahap selular? Kerana ia mengandungi antioksidan yang tinggi. 



Jom saya sharekan beberapa testimoni mereka yang Awet Muda dengan Vivix....




Jika anda berminat untuk mengentahui lebih lanjut mengenai produk ini atau ada pertanyaan mengenai produk ini, boleh hubungi saya Mamaleen melalui sms/whatsapp/telegram di 019 2691158.

Atau jika anda mempunyai kad kredit @ kad debit, anda boleh terus membuat pembelian terus ke website Shaklee dengan klik link dibawah ini. Dan setelah pembelian dibuat, anda boleh terus mendapatkan konsultasi percuma dari saya. (^_^)
Vivix Untuk Awet Muda 
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
COD: Putrajaya, Bangi & Kajang
Sila hubungi saya segera:

Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai produk ini, boleh 

PM FB Page: mamaleensihat
sms/whatsapp/ Telegram : 019 2691158
Email : mamaleensihat@gmail.com

0 comments: