Thursday 12 February 2015

{Produk Shaklee} Advance Joint Health Tablet : Untuk Keselesaan Sendi Anda

Bulan nie Shaklee buat promo untuk AJHT juga, sangat bagus untuk keselesaan sendi anda. Bagi mereka yang sering mengalami masalah sendi, AJHT adalah pilihan terbaik anda.

Ok, bulan nie promo AJHT buy 3 free 1. Masih ada yang tak tahu produk apa plak Shaklee offer nie? AJHT? ooo...AJHT tu Advance Joint Health Tablet sesuai bagi mereka-mereka yang mengalami maslah sakit-sakit sendi, sakit tulang, sakit lutut dan sakit pinggang... AJHT bukan sahaja sesuai untuk orang-orang dah berusia je, tapi orang-orang muda sekarang pun dah mula mengalami sakit-sakit sendi nie. Sebab daripada pengambilan makanan seharian kita yang tidak menitik beratkan pengambilan makanan sihat yang boleh menyebabkan kusyen-kusyen di antara sendi kita nie cepat 'haus'. Pastu plak kita nie kurang pengambilan kalsium, kurang kolagen dalam badan, kurang nak makan sayur-sayuran serta buah-buahan. Maka tulang dan sendi-sendi kita nie lelama makin reput, dan kusyennya semakin hilang bila meningkat usia kita.

Ok, jom kita berkenalan dengan AJHT nie, apa yang terkandung dalam AJHT nie yang boleh memberikan manfaat pada sendi-sendi kita.
Menyokong Kesihatan Sendi Berpanjangan
Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendisendi.

Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan omineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.

Ha... dah tahukan AJHT nie terdiri daripada sumber-sumber tumbuh-tumbuhan dan mineral semulajadi, 100% bebas kekerang, 100% vegetarian, 100% bebas kondroitin untuk penyerapan glukosamin yang baik, bebas gluten dan tiada perasa tiruan, pemanis atau pengawet.

Tahu tak korang semua, AJHT nie memberikan manfaat yang sangat baik, ia mampu meningkatkan keselesaan sendi didalam jangka masa seawal 5hari (hampir 28% lebih pantas dari yang didakwa oleh satu jenama terkemuka!) dan 45% lebih berkesan meningkatkan keselesaan sendi.

Wow! best kan, memang tak rugi sesiapa yang ambil AJHT nie. Vitamin semulajadi yang mampu memberikan keselesaan sendi menjadi lebih baik tanpa meninggalkan kesan sampingan jangka masa panjang serta yang penting ia 100% selamat, semulajadi dan berkesan. Ok, next entry saya sharekan pula testimoni mereka-mereka yang pernah mengambil AJHT nie. Apa kata mereka? Tungguuuu.... (^_^)

____________________________________________________________________________

* Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan.
Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
COD: Putrajaya, Bangi & Kajang
Sila hubungi saya segera:

Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai produk ini, boleh 

PM FB Page: mamaleensihat
sms/whatsapp : 019 2691158
Email : mamaleensihat@gmail.com


0 comments: