Wednesday 18 February 2015

{Testimoni} AJHT - Untuk Keselesaan Sendi Yang Lebih Baik

Sebelum nie, saya pernah kongsikan pengalaman ibu saya (Baca Sini) mengambil Set Sendi yang terdiri dari AJHT, Ostematrik & Omega Guard.
Penyakit sendi ini bukan saja sering di alami oleh mereka-mereka yang berusia, tetapi juga bagi mereka yang sering kali melakukan aktiviti lasak atau yang aktif bersukan. Juga bagi mereka yang mengalami berat badan berlebihan, semakin lama anda akan rasa sakit di bahagian sendi-sendi anda. Oleh kerana tulang dan sendi-sendi kita tidak mampu menampung berat yang berlebihan.

Ingin saya kongsikan beberapa testimoni mengenai mereka-mereka yang telah mengamalkan AJHT Shaklee ini.





Jika anda berminat untuk mengentahui lebih lanjut mengenai produk ini atau ada pertanyaan mengenai produk ini, boleh hubungi saya Mamaleen melalui sms/whatsapp/telegram di 019 2691158.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
COD: Putrajaya, Bangi & Kajang
Sila hubungi saya segera:

Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai produk ini, boleh 

PM FB Page: mamaleensihat
sms/whatsapp/ Telegram : 019 2691158
Email : mamaleensihat@gmail.com

0 comments: