Thursday 12 February 2015

{Testimoni} AJHT Buat Ibu Tersayang...

AsSalam, hai korang semua, apa khabar? Masih mood rayakan, hehehe.... yang dah mula bekerja tu mesti liat je nak pergi kerja. Apa leh buat, koje tetap koje ler yea.
Ok hari nie saya nak share mengenai testimoni dari mereka-mereka yang pernah mengambil AJHT.Sebelum kita baca testimoni mereka-mereka yang pernah mengambil AJHT nie, saya nak share juga pengalaman ibu saya yang mengambil AJHT sebagai vitamin kesihatan sendi dia.. (^_^)
Usia ibu saya sudah menjangkau 65 tahun, ibu saya masih lagi bekerja mengusahakan Warung peninggalan arwah ayah. Biasa kan orang-orang tua kita kalu yang dah biasa bekerja kalu kita suh dok relax tak payah keje mereka kata dok diam tak buat apa lagi banyak penyakit sebab badan tak keluar peluh. iye juga kan...tapi tu lah nak buat macam mana nak juga dia bekerja, katanya suka-suka jer. hehehehe....

Ok, cite pasal ibu saya bersama Shaklee nie, mula-mula saya bagi ibu saya ambil Omega Guard, Lecithin & Ostematrik. Sebab ibu saya mengalami demam dan bila pergi klinik doctor check darah ada kencing manis pulak. Uishhh....memang ler seram dengar nya. Tapi kata doktor masih peringkat awal dan perlu dikawal dikhuatiri menjadi lebih teruk pulak nanti. Lepas sebulan ibu saya ambil 3 vitamin tu, dia ada mengadu sakit-sakit lutut, dan tak boleh berdiri or berjalan lama cepat sakit kaki dan kebas-kebas. Saya bagi pula ibu saya cuba AJHT, memang ternyata memberikan kesan yang positif. Selepas 2-3 minggu ibu saya ada bagitau saya, ' Ubat yang mana ko bagi mak tu yea?, mak dah tak rasa penat dan sakit kaki dah. kalu tak dulu berdiri or berjalan lama sikit mak dah rasa mula sakit-sakit. Mak nak bangun pagi pun senang jer' Alhamdulillah....perkembangan kesihatan ibu saya sekarang lebih baik. Syukur sangat-sangat....(^_^)
Buat pengetahuan semua, ibu saya bangun seawal jam 3 pagi untuk membuat persiapan membuka Warung pada jam 5 pagi sehingga 2 petang. Memang meletihkan, dah pujuk dah ibu saya tak payah berniaga lagi, tapi katanya tak per rezeki Allah tu ada. Penat-penat pun berbaloi juga. Nasib lah ada adik yang tolong ibu berniaga, tak lah saya risau sangat. Alhamdulillah...

Dua bulan yang lalu abang ipar saya juga mengalami sakit sendi lutut serius sampi tak bleh berjalan or berdiri. keras je kaki tak boleh bengkok. pergi klinik doktor bagi ubat mak aiii....1beg plastik shopping tu. hehehehe.... dia ambil tapi tak juga mengurangkan atau menghilangkan sakit sendi lutu dia tu. katanya masa sakit makan ubat ok lah hilang sakit, lepas u dia datang balik sakit tu. Saya bagi dia cuba AJHT sebotol, lepas seminggu dia kata makan terus ok dan dah tak de rasa sakit-sakit lagi. Sampai sekarang dia masih meneruskan AJHT, sebab dia rasa takut sangat kalu langsung tak boleh berjalan... Syukur Alhamdulillah.

Ok saya sharekan pula mereka-mereka yang ada mengambil AJHT Shaklee. Apa kata mereka? Jom baca antara yang mereka kongsikan.






Ok, dah bacakan pengalaman saya juga mereka-mereka yang ada mengambil AJHT Shaklee nie? Memang kesannya sangat positif, yang penting dia dari sumber semulajadi 100% vegeterian, Selamat dan berkesan. Jom dapatkan sebotol dua untuk mak ayah korang semua. Kesihatan mereka kebahagian kita juga. Untuk maklumat lanjut boleh pm page saya mamaleensihat atau sms/whatsapp 019 2691158.
___________________________________________________________________________________________
* Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan.
Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
COD: Putrajaya, Bangi & Kajang
Sila hubungi saya segera:

Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai produk ini, boleh 

PM FB Page: mamaleensihat
sms/whatsapp : 019 2691158
Email : mamaleensihat@gmail.com


0 comments: