Saturday 21 February 2015

{Testimoni} Vitalea: Multivitamin Yang Memberikan Kesan Yang Terbaik

Kalu sebut pasal multivitamin nie, bagi pendapat saya jenama SHAKLEE adalah yang terbaik. Sebab apa? Bukan sebab saya pengedar sah Shaklee jer. Tapi sebab saya dah amalkan produk ini sejak hampir 4 tahun sehingga kini. Banyak kesan perubahan yang saya rasai, baik dari segi kesihatan luaran juga dalaman. 

Sebagai ibu yang bekerja dan menguruskan anak-anak serta rumahtangga adalah sesuatu yang sangat memenatkan. Melakukan kerja-kerja di opis dan balik perlu pula melaksanakan kerja-kerja dirumah, dengan ragam anak-anak. Memang kena jadi Supermak! hehehehe.... So alternatifnya tak salah kalu kita cuba ambil supplement untuk menambahkan kesihatan diri kita, bak kata orang pun 'badan nak pakai lama cik leen oiiitttt....' Dah tahu nak pakai lama kena lah ikhtihar cari supplement yang membantu kita lebih bertenaga dan sihat. Ada sesetengah para ibu yang bekerja perlu mengadap jem, tempat kerja jauh, balik keja lambat sebab banyak kerja. Balik rumah anak-anak juga perlu ditengok dan diuruskan....Fuuhhhh...dengar pun dah penat & letihkan. Bertambah-tambah lagi Stress nanti. 

Hari nie saya nak kongsikan beberapa testimoni mengenai Vitalea Multivitamin Shaklee antara vitamin yang pertama dan tertua di dunia. Wow!....hebatkan.

Antara testimoni Vitalea Iron Formula Multivitamin Shaklee ini ;






Pengalaman saya juga masa hamil anak yang ke 3 saya mengalami HB low pada masa awal kehamilan. Sampai tahap doc suruh ambil zincooper. Tapi Hb tetap low, masalah saya masa awal kehamilan memang gemar sangat nak minum kopi dan makan makanan bercoklat. Haaa....macam mana iron-iron nie nak serap dengan baik, ambil makanan yang menghalang penyerapan iron dengan baik. Terpaksa lah kawal nafsu masa tu, saya konsisten dengan Vitalea, B complex, Vit C, ESP, Ostematrik. Amalkan dengan konsisten, jaga pengambilan makanan yang tidak menghalang penyerapan iron. Dan akhirnya alhamdulillah.....HB saya yang dok 10 naik ke 11 dan 12 sehingga lah bersalin. Masa bersalin pun dipermudahkan segala-galanya. Kali nie bersalin Alhamdulillah...saya kurang rasa letih dan sakit-sakit badan. Masa berpantang pun saya masih dengan vitamin-vitamin tersebut, cuma ada penambahan untuk zinc, vivix dan omega. Haaa...banyak tapi kesan yang superbbb! Berpantang macam tak berpantang plak. Tapi saya jaga juga dari segi luaran dengan berurut, bertungku, dan sebagainya. Memang takde beli-beli jamu langsung. Dan yang paling best susu badan sangat meriah, seminggu berpantang, anak saya tak terminum susu badan yang banyak. Saya terpaksa perah dan simpan. (^_^)

Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk ini atau ada pertanyaan mengenai produk ini, boleh hubungi saya Mamaleen melalui sms/whatsapp/telegram di 019 2691158.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
COD: Putrajaya, Bangi & Kajang
Sila hubungi saya segera:

Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai produk ini, boleh 

PM FB Page: mamaleensihat
sms/whatsapp/ Telegram : 019 2691158
Email : mamaleensihat@gmail.com

0 comments: