Thursday 12 February 2015

{Produk Shaklee} Multivitamin Tertua Di Dunia : Vitalea Shaklee


Ok nak cite sikit pasal multivitamin yang tertua di dunia nie. Banyak khasiatnya terutama untuk kesihatan yang optimum serta bagus untuk ibu-ibu hamil yang mengalami masalah animea atau kurang darah merah.Ia juga sesuai untuk semua tak kira tua dan muda, Vitalea memberikan tenaga dan membantu memenuhi keperluan sumber-sumber vitamin yang kurang dari dalam badan kita.

Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dab buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.



Tablet Vitalea ini disaluti dengan serbuk nutrisi - spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang komplek, disebit "Explo-tab". Ia merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protien untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Jom saya share kan, bagaimana pantasnya Vitalea ini hancur atau larut di dalam air. Begitu juga di dalam tubuh kita ia menyerap.


Manfaat Utama :
  • Penambahan Tenaga Segera - pemberi tenaga, kecegasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian.
  • Pelengkap Nutrisi - Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran(vegetarian) dan anemia.
  • Keupayaan Sistem Produktif - Penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar.
  • Metabolisma -Sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan.
  • Elemen Penting Pada Sel Tubuh - Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku, dan hormon serta menjaga kesihatan tirod.
  • Melindungi Organ - melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.
Saya kongsikan beberapa Testimoni mereka yang mengambil Vitalea secara konsisten.



ok, kepada anda semua memang sangat-sangat disyorkan untuk mengambil Multivitamin Vitalea Shaklee nie. Kalu malas nak amik banyak-banyak vitamin pun, Vitalea nie pun dah cukup untuk membantu kesihatan anda semua menjadi lebih baik. Yea tak?.... So apa lagi jangan ketinggalan untuk dapatkan produk yang sentiasa menjadi pilihan ramai serta terlajak laris nie. (^_^)

Cara yang paling mudah anda boleh klik link di bawah ini untuk melakukan pembelian terus secara online menggunakan kad kredit or kad debit. Hanya klik dan bayar, Pihak Shaklee akan postage produk sampai terus ke alamat anda. Mudah bukan?

Order Di sini :
Setelah pembelian dibuat, anda layak menerima panduan pengambilan serta jadual pemakanan untuk anda.

Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk ini, boleh hubungi saya MamaLeen melalui sms/whatsapp/telegram 019 2691158 atau boleh pm di FB page saya Mamaleensihat

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
COD: Putrajaya, Bangi & Kajang
Sila hubungi saya segera:

Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai produk ini, boleh 

PM FB Page: mamaleensihat
sms/whatsapp/ Telegram : 019 2691158
Email : mamaleensihat@gmail.com

0 comments: