Monday 1 December 2014

{My Vacation} My Dream Vacation

My Dream Vacation! Wahhh....macam best jer kan. Memang lah best nama pun bercuti, semua orang ada tempat percutian impian masing-masing kan.

Bagi saya, saya teringin sangat nak pergi ke Maldives & Bora Bora. Pulau yang cantik sssaaannngggaaatttt. Ada yang kata ia adalah syurga dunia. Keindahan pulau yang SubhanAllah cantik. Eh? Macam dah pernah gie plak ek. Hehehe.... dari servey-servey saya di blog-blog dan en.google memang pulau-pulau nie sangat cantik. Sesuai sangat nak relax-relax dan refresh tenang kan fikiran, dengan melihat keindahan alam ciptaan Allah nie kan. 

Bila nak gie, kena lah tunggu anak-anak membesar. Nak gie honeymoon plak dengan hubby. Hehehe.... untuk anak-anak tentu ada gak tempat yang saya nak sangat bawak mereka pergi. Iaitu Japan Disneyland, sebab apa Jepun? Sebab ia antara negara membantu yang serba canggih. Saya suka Jepun kerana negaranya yang bersih dan rakyat yang berdisplin. Sesuai lah untuk membuka minda anak-anak belajar mengenai kehidupan masyarakat Jepun. Hehehe.... InsyAllah....

Jom layan pic nie, tengok dan bayangkan seolah-olah dah ada kat sana. Syokkkk...nyeee. (^_^)

Pulau Bora Bora



Pulau Maldives



Dah layan pic kat atas tu? ok, dah, saya nak letak dalam Vision Board saya untuk Next year 2015. Jom Bermimpi untuk jadikan kenyataan. (^_^)

0 comments: