Tuesday 16 December 2014

{My Story} Movie Yang Paling Saya Suka

Kalu cerita bab movie nie, tak tau lah nak cakap mana yang paling suka. Apa-apa cerita yang penuh aksi, misteri, kelakar saya suka. Tapi tertakluk untuk cerita-cerita dari luar negara. Hehehehe.... Bukan tak sokong filem melayu, tapi...tah er lum ada cerita yang rasa best dan boleh memberikan impak pada diri sendiri.

Dulu masa baru-baru khawin saya dan husband memang kaki wayang. Tak pernah miss pun kalu ada cerita baru kuar dan best. Biasa kami suka tengok midnight, hari biasa. orang tak ramai sangat. Sekarang dah jarang-jarang sangat dah nak tengok wayang, yelah anak dah tiga orang oittt...nak tengok cite aksi ganas nie mana leh bawak anak yea dak. Hahaha... layan cerita kartun jer lah. Atau tunggu sampai bleh download dari internet tengok kat umah jer lah. (^_^)

Nie antara cerita-cerita movie yang saya suka tengok... banyak dowload jer lah, tak sempat nak layan wayangnya...hehehe. Banyak lagi, nie antaranya yang saya dah tengoklah. (^_^) 






ok, tu jer yang nak share. hehehe...
Selamat Malam.... (^_^)


0 comments: