Sunday 14 December 2014

{My Story} Balik Kampung..Ooo...Balik Kampung....

Balik kampung...ooo...balik kampung.... Wahhh...suka kalu nak balik kampung, macam lama sangat saya tak balik kampung yea. hehehehe.... yelah, tempat yang jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat dibesarkan. Eh...ye ker pepatah nie, hahaha..hentam jer lah. (^_^)

Kali nie balik kampung lama sikit, semepna cuti sekolah, anak-anak tak cuti pun sebab dok taska jer kan. Saya plak cuti panjang sehingga next year, so peluang yang ada nie habiskan sebaik mungkin. Balik kampung lama sikit, relax-relax kat kampung sambil melepas rindu dengan mak. Takde lah mak sunyi kat kampung dengan adik. Balik kali nie saya angkut sekali akak ngah saya dari seremban. Dia pun lama tak balik, yelah...nak tunggu husband cuti tak tentu masa.

Banyak agenda yang nak buat sepanjang cuti nie, agenda utamanya nak MAKAN MASAKAN MAK. Perrggghhhh...rindu tau masakan mak nie, asam pedas terutamanya. D'best in the world!. hahahha.....

Anak-anak pun suka baik kampung dapat bermanja dengan atoknya. Bermain sana-sini, berpeluh, berlendir, bermasam, hehehe. Asyik gie school jerkan bosan gak diaorang.

Apa yang best kat Muar nie yea? Ok nanti next entry saya sharekan ok, mau tito sudah. Puas mengupdate blog nie. Korang kalu rasa-rasa nak cuba pelbagai jenis vitamin Shaklee boleh jer wp/telegram saya 0192691158 ok. FREE konsultation hokey! (^_^)

Selamat malam+pagi. (^_^) ok bai...

0 comments: