Friday 19 December 2014

{Produk Shaklee} Kurus Secara Sihat Dengan Produk Shaklee


Salam Semua...

Hai...masih ramai mereka-mereka diluar sana tercari-cari produk yang sesuai untuk menurunkan berat badan kan. Ada plak tu yang skip tak mau makan sebab nak diet untuk kurus, adoiiii...tu adalah diet yang salah dek non... Kena fahamkan apa maksud diet tu sendiri. Makan memang kena makan, tapi cara bagaimana nak kurangkan kalori serta makanan yang bagaimana sesuai untuk anda yang nak kuruskan badan tu. Haaaa....kena faham ok, jangan main belasah jer, konon tak makan bleh kurus. Mana ada....tak makan lagi lapar, silap-silap tiba petang dah makan dua kali ganda dari biasa. haaa...haru ler berat badan mendadak-dadak naik nanti. 

Ok, saya nak suggestkan beberapa produk Shaklee yang membantu anda dalam usaha untuk mengurangkan lemak serta mendapatkan berat badan yang ideal. Sesuai juga bagi ibu-ibu yang menyusukan bayi.


Gambar seperti di atas antara produk yang biasa kita cadangkan kepada mereka-mereka yang ingin menurunkan berat atau mengurangkan berat badan secara semulajadi dan lebih selamat tanpa kesan sampingan dalam jangka masa yang panjang.

Bagi ibu-ibu menyusu juga, cadangan produk untuk mereka kurus secara sihat sambil menyusukan anak tanpa memberikan kesan mudarat kepada bayi anda tetapi memberikan lebih banyak nutrisi kepada bayi dan juga diri anda sendiri lebih bertenaga dan lebih sihat.

Jom, saya kongsikan pula beberapa testimoni mereka-mereka yang telah mengamalkan produk Shaklee ini dan kesan yang mereka rasakan.







 Jika anda berminat untuk mendapatkan cadangan vitamin-vitamin yang membantu anda untuk kurus, boleh sms/ wp/ telegram saya Mamaleen 0192691158. (^_^)
---------------------------------------------------------------------------------------------

Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai produk ini, boleh 

PM FB Page: mamaleensihat
sms/whatsapp : 019 2691158
Email : mamaleensihat@gmail.com

0 comments: