Thursday 11 December 2014

{Produk Shaklee} Shaklee Collagen Powder

Bila belek-belek blog saya nie, cari mengenai Shaklee Collagen Powder, takde plak rupanya. Rasa dah banyak buat, alahai...baru teringat dok dalam blog lagi satu. Dah terminate plak...hahahaha. Takper meh nak cite dan memperkenalkan Shaklee Collagen Powder dengan lebih lanjut lagi.

Shaklee Collagen Powder ialah suplemen kolagen tercanggih yang mengandungi 4,000mg ekstrak Kolagen RSS (Red Snapper Scale) proprietari yang tulen dan berkualiti tinggi daripada sisik ikan merah. Kolagen Shaklee mempunyai molekul yang amat ringan, lebih kurang 1,000 Dalton*, menyebabkannya mudah diserap oleh tubuh bagi merangsang sintesis kolagen pada lapisan dermis.

Bagi meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyerlahkan kecantikan dalaman anda, produk kolagen kami dirumus dengan tujuh bahan utama termasuk ekstrak biji Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dan boleh dicampurkan ke dalam makanan dan minuman kegemaran anda. Setiap sajian dibungkus dalam paket berasingan untuk pengambilan pada bila-bila masa dan di mana sahaja.

* Berat molekul kolagen diukur dalam Dalton.


Manfaat Shaklee Collagen Powder 
  • Semakin kita menua, tubuh kita menghasilkan semakin kurang kolagen, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, disamping kulit yang semakin kendur. Umur bukanlah hanya satu faktor yang menyebabkan kekurangan kolegen di dalam tubuh kita. Kerosakan kolagen juga boleh dipercepatkan dengan faktor luaran seperti matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi, merokok dan lain-lian. Justeru itu, Shaklee Collagen Powder, mamu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut.
Tampak Lebih Muda :
  • Kolagen juga bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semuala.
  • Kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat.
  • Kulit akn kurang kering dan elastisiti akan bertambah baik. Kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut.
  • Membantu menghilangkan tanda penuaan. Dalam kes saya, tanda penuaan di belakang tangan saya telah hampir hilang.
Rasa Lebih Muda :
  • Kolagen adalah sama penting untuk tulang seperti juga tulang perlukan kalsium. Kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinannyamenjadi rapuh.
  • Kolagen juga membantu mengurangkan kesakitan dan geseran disendi-sendi.
  • Baik untuk mata. Kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal.
  • Memastikan otak sentiasa sihat. Sel glya membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh kolagen. Adalah penting untuk menentukan agar otak anda mendapat manfaat kolagen agar minda anda tetap berkeadaan baik semakin anda menua.
Tujuh ramuan utama termasuk ekstrak biji Camelia japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobacillus Acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B, digabung untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.


Sememangnya ramai yang menyatakan SCP nie boleh memberikankan kesan kurang dari 8minggu, bergantung kepada tubuh badan seseorang juga. So anda kena cuba sendiri dan rasai kesannya. Saya pun tak lepaskan peluang mencuba SCP sejak setahun yang lalu. Kesannya memang mabeles, terasa kulit tegang anjal, licin dan gebu. My hubby sendiri yang tegur, rasa kulit muka saya macam baby katanya...Aauuwwww...hehehe. Nanti nest enrty testimoni saya sharekan juga yea. (^_^)
Nak dapatkan produk Shaklee Collagen Powder nie? Jom sekarang sms/ wp/ telegram MamaLeen 019 2691158. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
COD: Putrajaya, Bangi & Kajang
Sila hubungi saya segera:

Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai produk ini, boleh 

PM FB Page: mamaleensihat
sms/whatsapp : 019 2691158
Email : mamaleensihat@gmail.com
 

0 comments: